Popular Posts / Paling Ramai Pembaca

Website Compare Handphone

Bagi aku memang amat-amat penting compare harga hand phone dan ciri-cirinya sebelum beli, kalau rujuk website syarikat hp yang kita nak beli tuu biasanya semua yang diceritakan tuu baik-baik belaka atau indah khabar dari rupa so aku perlukan sebuah website yang tak bias dan independent dari segi memberi comment terhadap tel yang bakal aku beli, contohnya seperti website ini.




Satu lagi fungsi yang aku paling suka ialah kita boleh compare hp yang kita minat side by side untuk semua yang ciri-ciri yang terdapat dalam hp tersebut contoh nya berapa laju processor, RAM, Mega Pixel Camera dan pelbagai lagi. Contoh:




Last sekali boleh lihat comment dari hp expert.



1 comment:

  1. Nice info. Saya memang peminat handphone dan selalu cari info-info telefon di website gsmarena.

    http://brok3ncircuit.blogspot.com

    ReplyDelete