Popular Posts / Paling Ramai Pembaca

Ubat Resdung Paling Mujarab


Hari ini aku jumpa ubat resdung paling mujarab dan bertindak dengan pantas. Pengalaman aku pakai ianya berkesan dalam masa 5-10 minit.

Kalau selsema pun boleh guna jugak, tapi dengan syarat hembus hingus tuu dulu lepas tuu baru pakai.

Cara pakai senang jee, spray je dalam lubang hidung, kalau boleh senget sedikit supaya kena pangkal hidung. 



Doktor yang beri tahu aku, spray 2 kali pada setiap kali penggunaan dan di cadangkan pakai 2 kali sehari.

Tapi ada pantang larang tak boleh terus menerus pakai lebih dari 3 minggu.

Kalau nak guna jugak berhenti dulu 1-2 minggu lepas tuu pakai balik macam syarat-syarat yang aku tulis di atas tadi.

Jangan ikut kalau ragu-ragu, jumpa Dr. dulu sebelum guna, yang nii berdasarkan pengalaman aku dan saranan one of my family yang sudah jadi Dr. Itu sahaja buat kali ini. Tq






4 comments:

  1. nama ubat ni apa bro?mcm nk try..resdung gak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala bro kan dalam gambar tuu ada nama ubat, baca jee lah.

      Delete
  2. Bro kalau nak order banyak jadi master dealer boleh ke? 019-6455915 email - ramkopdbkl@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak berani bro, aku tak ada lesen jual ubat, nanti kena cekup naya aku, aku bukan ahli farmasi dan doktor. Ubat ni bukan boleh beli tanpa pengesahan doktor pakar, lagi pun ubat ni mahal.

      Delete