Popular Posts / Paling Ramai Pembaca

Keropok Losong Original

Ini Gambar Keropok Losong Yang Bakal Masuk Dlm Perut Aku

Kepada sesiapa yang tak cukup masa bila melawat Kuala Terengganu dan tercari-cari keropok losong mana yang paling best aku cadangkan keropok losong Kak Yah.

Yang Ni Aku Bungkus Nak Bawak Balik Kampung


Kenapa aku cadang tempat nii,

Pertama sebab aku dah cuba kesemua tempat pengeluar keropok losong di kampung losong hj su.

Kedua sebab tempat nii disediakan tempat makan dan hanya segelintir pengusaha yang menyediakan tempat makan untuk kemudahan "orang luar" makan di situ panas-panas. Majoritinya jenis "take away"

Yang Ni Meja Tempat Aku Makan. Aku Datang Awal-Awal Pagi Sebab Tuu Tak Nampak Orang.


Ketiga sebab aku pernah jenguk dapur/kilang penyediakan yang aku kira bersih dan tak meloyakan tekak aku.

Yang Ni Gambar Kedai Dari Bahagian Dalam

Keempat, aku tak kena bayar sebab tulis cerita nii sebab aku cerita berdasarkan pengalaman aku banyak kali ber outstation ke kuala terengganu.






No comments:

Post a Comment