Popular Posts / Paling Ramai Pembaca

Peralatan Komputer, Handphone dan Gadget Paling Murah

Kepada mereka yang bukan dari lembah kelang mungkin ada yang tahu atau tidak tahu bahawa, peralatan komputer, handphone dan gadget termurah di Malaysia adalah di Plaza Low Yat atau Imbi Plaza.


Saya rasa ramai yang setuju dengan kenyataan saya ini, sebabnya kedua-dua plaza ini merupakan antara plaza yang pertama di malaysia yang menawarkan ALL ONE STOP CENTRE untuk barangan komputer, hp, camera, gadget dan bermacam-macam lagilah. 



Kepada mereka yang suka sangat compare harga low yat dengan harga kedai lain. Saya ada jumpa satu link / website yang update harga-harga semasa di plaza ini. Jadi dengan erti kata lain tak perlulah anda pergi ke sana atau suruh kawan tanya berapa harga barang yang anda nak beli di low yat/imbi plaza nanti. Boleh kata hampir semua taiko-taiko besar update harga mereka dalam website ini.

Bukan itu sahaja, sebagai tambahan tempat baiki komputer, spare part komputer lama, komputer second hand, ps 1,2,3, games pun semua ada disini. Baiklah itu sahaja buat kali ini jumpa lagi Insallah.






No comments:

Post a Comment