Popular Posts / Paling Ramai Pembaca

Lauk Mentah Murah

Dalam banyak2 hypermarket, hypermarket mana yang menawarkan separuh harga untuk barang dapur/basah seperti ikan, sayur, daging dan ayam jika bahan mentah tersebut bakal luput esok atau lusa.

Jawapnya GIANT, aku baru perasan kalau lepas aku balik kerja, lepas waktu magrib selalu jugak aku singgah giant sebab rumah aku dekat dengan pasaraya Giant.

Kalau yang jenis nak masak segera dan tak nak letak dalam peti sejuk, terutama orang bujang yang tak ada peti sejuk inilah jawapanya.

Pernah satu minggu tuu aku hari-hari makan steak, harga asal dalam RM 12.00 (dah siap rendam dalam sos steak) lepas offer jatuh RM 6.00, so aku beli balik rumah terus panggang atas daput. Sedappppp, tak rasa langsung ada ciri makanan yang nak luput.

Kalau bercadang nak kumpul duit untuk kahwin atau anda sudah sengkek, inilah salah satu jawapanya. Selamat mencuba.

1 comment:

  1. assalam..sy ada menjual dan mengambil tempahan rendang tok asli dr perakkk..warisan turun temurun moyang sy..jika berminat bole hubungi sy, ein di 012 2420 343..tq

    ReplyDelete